Workshops & events

Pure Talent organiseert regelmatig originele workshops en lezingen voor bedrijven, onderwijsinstellingen, detailhandel en particulieren. Deze workshops en lezingen kunnen ook een inhoudelijke en motiverende toevoeging zijn op personeelsdagen en bedrijfsevenementen.

Hieronder volgt een overzicht van de workshops en lezingen die Pure Talent momenteel te bieden heeft. Pure Talent kan daarnaast op verzoek gerichte workshops en lezingen samenstellen en organiseren. Voor meer informatie kunt u contact met ons op nemen.

Pure Event is een onderdeel van Pure Talent Opleiding & Training, dat zich richt op persoonlijke groepsgerichte activiteiten. Zowel onze trainingen als onze events zijn maatwerk. Wij houden een uitgebreide intake bij de betreffende afdeling op kantoor, zodat we gezamelijk kunnen bepalen welke activiteit de meest effectieve bijdrage aan het team levert. Daarnaast bespreken we de ontwikkel- en knelpunten van de organisatie, onze activiteiten en teambuildingsoefeningen stemmen we hier op af.

Werk en privé in balans - De kunst van het thuiswerken

De laatste weken is alles veranderd, zowel in werk als privé. Thuiswerken heeft een andere dimensie gekregen met alle bijkomende uitdagingen. Werken als professional thuis vereist een nieuwe flexibiliteit en inzet, tegelijkertijd zijn heldere doelen en de combinatie met je privé-leven minstens zo belangrijk. Kun je aan de hoge verwachtingen, van jezelf en je omgeving, voldoen? En hoe stel je je eigen verwachtingen en de verwachtingen in de organisatie bij, als je lichaam daar bijvoorbeeld om vraagt?

Een echte dame zegt NEE! - Assertiviteit

Ook wel eens moeite met het uiten van je mening of het ‘nee’ zeggen op een vraag van je collega? Bij de workshop Een echte dame zegt NEE! draait alles om assertief optreden, wat wil zeggen dat je op een prettige wijze voor jezelf kunt opkomen en zelfbewuster optreedt met respect voor de ander.

Samen meer bereiken - Teambuilding

De sleutel tot groter succes in organisaties ligt verborgen in de teamleden. Het doel is om de sterktes van de teamleden aan te boren en ze tot uitdrukking te laten komen in hun persoonlijke ontwikkeling in het team waarin ze functioneren.

Teamwork

De sleutel tot groter succes in organisaties ligt verborgen in de teamleden. Het doel is om de sterktes van de teamleden aan te boren en ze tot uitdrukking te laten komen in hun persoonlijke ontwikkeling in het team waarin ze functioneren. Het gaat er daarbij om juist de onderlinge verschillen tot gemeenschappelijke kracht te maken, om zo tot een sterk en effectief team te komen. De training wordt als maatwerktraject uitgevoerd waaraan het gehele team deelneemt. Dit laatste is een voorwaarde voor de training.

Gebruik je gunfactor - Adviserend verkopen

De wijze waarop de klant benaderd en behandeld wordt is van groot belang voor het adviseren en verkopen. Streef naar een hogere klantentrouw en klanttevredenheid, zorg voor dat je de gunfactor bent in het verkoopgesprek.

In de training wordt de deelnemer zich bewust gemaakt van zijn persoonlijke kwaliteiten en vaardigheden in het adviserend verkoopgesprek.

Het visitekaartje - Klantgericht telefoneren

Professioneel telefoongebruik is vaak lastiger dan het lijkt. Door het ontbreken van de non-verbale communicatie kunnen veel valkuilen ontstaan. De kern van een klantgericht telefoongesprek zit in het kunnen leiden en sturen van het gesprek. In de training / workshop staan deze aspecten centraal. Aan de hand van een gespreksstructuur, communicatieve vaardigheden en de telefoonetiquette wordt er gewerkt naar professioneel en klantgericht telefoneren.

Kritische klant - Omgaan met agressie

Berichtgevingen over zinloos geweld, bedreigingen, intimidatie en andere vormen van agressie zijn in deze tijd eerder een gegeven dan een uitzondering. De klant van nu is mondig, zelfbewust en kritisch. Mede door stress, hoge werkdruk en de snelle maatschappij, kan agressie door de klant worden ingezet om een doel te bereiken. In de training herkennen de deelnemers verschillende vormen van agressie en krijgen zij handvaten om deze te voorkomen en hoe hierop te reageren.

It's all about you - Persoonlijk Presenteren

De basis van een goede presentatie zit niet alleen in de inhoud, maar voornamelijk in de manier van presenteren.

Servicedesk - Prettig klantcontact

Een servicedesk, receptie of kassa is het visitekaartje van een organisatie. De eerste indruk die de medewerker op de klant achterlaat is van wezenlijk belang voor het verdere contact. In de training staat het servicegericht handelen centraal waardoor de klant op een klantgerichte en effectieve manier benaderd zal worden. Daarmee zal een hogere klanttevredenheid bereikt worden. 

Koning Klant - Klant- en servicegerichtheid

Bij klantgerichtheid, serviceverlening en klantvriendelijkheid draait het allemaal om één ding. Zorg dat de klant zich gezien voelt! Hiervoor is het belangrijk om eerst naar jezelf en de organisatie te kijken. Want vergeet niet: JIJ bent het visitekaartje!

Pagina's